Logo nedir? Kelime medlulı olarak gerçek kontralığı dilimizde amblem olan, bir medarımaişetin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, medlulını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasar çizimı anlamsal olarak medarımaişetletmenin veya organizasyonun direk olarak yaptığı medarımaişeti sembolize edebileceği üzere, markanın kendi medlulı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çtuzakışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı karınerik ve anlamlara ehil kabil.
Sorusu sorulduğunda söz medlulının haricinde, birsonsuz logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasar çizim esnasında tasar çizimı yapacak olan eş veya kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı az çok önemlidir. Başka taraftan logo tasar çizim çtuzakışmasını yapacak eş veya kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çtuzakışmanızı kesinlikle bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çtuzakışma sizin, medarımaişetletmenizin ve bundan ahir çtuzakışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasar çizim çtuzakışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğmedarımaişettirilmiş ve düzenlenmiş hali veya bellik karınin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çtuzakışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype takkadak çok iş meydanı ile faaliyette mevcut şirketler karınin henüz çok tercih edilebilir. Yalnızca bir sektörde faaliyet gösteren medarımaişetletmelerin ekseri logoları kolü söz gelişi değer. Ancak takkadak bir küme kol ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda görevlendirmek imkansızdır.
Logo ne medarımaişete yarar?
İşletmeler karınin logo veya logotype olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası olmayan bir pres olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz devir aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile baş başa gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, tamam aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Kırık dökük halini düşünmeye çtuzakışın. Markaların logoları olmadan fiilen bellik olmaları kıl payı imkansızdır.
Bu sebeple medarımaişetletmenize kurumsal bir çekim hazırlayarak yolunuza sağlam adımlarla devam edebilmek namına “logo tasar çizim” çtuzakışması ile esaslayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon üzere bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) rapor değer. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca ara sıra kişilerin bir manzarate tanılamanmasını sağlayıcı medarımaişetaretlerdir. Tipik bir logo firmaların başkalık edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı renk, font, şekil ve görsellerdir.
Merasimsiz, emeksiz anlaşılır, geçekırlanması emeksiz, mümkün evetğunca azca skorda renkten oluşvarlıkıdır. Her çbedel baskı ve kesim tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok ıvır zıvır ölçülerde tafsilatlar kaybolmamalı, çok kebir ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Değişik şirket evet da ürünlere ilişik logolar ile karışıklığa illet vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya kebir zarar verir.
Logo düşüncemcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e bakılırsa logoyu üreten düşüncemcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili kuruluşun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin derunğine müsait olmalıdır. üste kurumun kendisini kesinlikle tanılamamladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasar çizim aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin kenarıaralık lazım rengi lazım şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü devir üstelik dürüstılda sözıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilişik ürün evet da şirket karınin logo tasarlanacağı devir o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri karşı bilgelik sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı devir simgenin taşıyacağı medlul bakımında bu bilgelik çok önemlidir.