Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca hareket ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yapmak karınin en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının tafsilatlı meşruhatını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en esbak ve en güzel bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu dokunma noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri saksıarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine bağlanaklar ve yol özetler evet da iş özetleri üzerine vukuf karınerebilir. E-postalarınızın elden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını bulmak karınin kıymet çıkarmak kritik örutubet taşır. Kişiye özel karınerik ve ilişik çekici teklifler iştirakı tezyit etmek dair çok ustalıke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir balans kurmak zorundasınız. Video pazarlama Video en tabütüvanlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. âlem ve sondaj karınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın gurur kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Video üleşmek, içeriğinizi henüz zait insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü semt sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim ortamı kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilişik çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, makul bir garaz kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize ilişkindır. Facebook hala dünyanın en balaban içtimai iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B almaçları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile ilişkilantı kurmak karınin harika bir belde. Her içtimai iletişim ortamı platformu farklı karınerik türlerine malik olsa da tümü berenarı video/tasvir odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları içtimai iletişim ortamı üzerinden kesinlikle tarumar etmek istediğinizi her dakika kaynak önünde bulundurun ve buna gereğince kombinezon yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en güzel şekilde anlamak karınin dijital pazarlama taktiklerini sakır sakır uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz zait çalışkan kullanıcıevet malik. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısaltarak mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Amma içtimai medyada başüstüneğu üzere mesajlar kısaltarak ve öz olursa dokunaklı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf dimdik karıneren kısaltarak mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilişik çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, içeriğiniz garaz kitlenizin fakatç ve ilişik yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme karınin kıymet sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, vukuf görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital posta kartları üzere karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm karıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylelikle, kontrol neticelerinda henüz faik sıralarda ve henüz sık görülür, içeriğinize trafik geriışı sağlanır. İyi SEO meyveları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna ilişkindır. Web içeriğinizde güzel mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz zait sözcükten oluşan ifadeler) içmek SEO’nuzu henüz güzel hale getirir, trafik ve dönüştürme dair henüz faik meyvelar sağlar. Mualla itibarlı üçüncü semt sayfalardan örgensel bağlanaklar örtmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir bağlanakya gelen her tıklama karınin ödeme yapılır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik akışlarında hayaletlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), balaban etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve ilişkilantı göstermesi karınin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk dokunma noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çallıkışmasıyla teşhistabilir. Ayrıca web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme rasyoını (henüz zait tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.